Nisan bir başkadır Karadeniz`de... Hani her mevsimin, her ayın ve o her ayın her gününün ayrı güzellikleri vardır ya muhakkak, nisan bir başka güzeldir. bir fırtına kopar hırçın dalgalar arasında bu güzel yüzlü çocuk gibi
Evet, sen yoktun ama ben her gece seninleydim rüyalarımda; yarasalr uyanır, baykuşlar öterken, her karanlık çöküşü, senle sohbet ettim, hasret giderdim. Etime takılmış bir çengel gibi her yere taşıdım ismini ve şimdi senin için uzak bir hatıradan ibaret olsa da özlüyorum o eski günleri.
Keder daha güzel nasıl kelimelerle resmedilebilir. Etkilendim biraz güldürdü benim en çok duygulandıgım kitap sonu hep serüven gibi akıp gidiyor etkilenmemek elde değil sanırım