İlkim MK.

İlkim MK.
@ilkimmk
Duyguların izini süren bir kalem. 93 bölümlük serüvenin mimarı İlkim M.K., insan ruhunun kuytu köşelerine dokunan 39 bin kelimelik eseriyle artık yayında. Tüm bölümler Google Play Kitaplar platformunda okurlarını bekliyor.
Yazar
Lise
15 okur puanı
Mart 2026 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
@ilkimmk·
·
sabitlendi
Ahde Vefa kitabımdan bir kesit...
​“İşte ruhumuzun en karanlık dehlizlerinde gezindiğimiz o günlerde, oğlumun arkadaşı avucunun içinde minicik, titreyen bir yumakla çıkageldi. Ate... Onu ilk gördüğüm anı asla unutamam. O güne kadar omuzlarımda taşıdığım tüm o geçim derdi, belirsizlik ve korku yükünün bir anlığına hafiflediğini, kalbimin uzun zaman sonra ilk kez gerçekten çarptığını hissettim.” ​#İlkimM.K#
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
güne selam️
Sabaha bir not düşelim; İçinde acıların barınmadığı... Bir günaydın bırakalım yeryüzüne, Sadece umudun saklandığı. Güne umutla başlamak gecenin tüm hüzünlü tortularını bir kenara bırakıp, sabaha kalbin o en duru, en saf aydınlığıyla asil bir selam durmaktır. İlkim M.K
Kalbin cenneti
Kalbinin en ücra köşesinde sakla beni sevdigim Sakla ki kötülükle sivazlanmis kalplere Hatir niyaz vefa nedir bilmeyenlere Kazara vicdansiz kalplere misafir olmayayim. Kalbinin cennetine hapset beni Kimseler gorup bilmesin senden başka Ömürlük sükut u huzura ereyim Yureginin dinginliginde gozlerimi kapatayim. #İlkimMK
UMUDUN LİMANI
​Her hırçın gemi, mutlaka sığınacak bir limana varır; Peki, umut da o sonsuz okyanusta bir gemi değil mi? O halde düşürme yelkenlerini, yitirme umudunu insanoğlu. "İnanmak, başarmanın yarısıdır" demiş o bilge düşünürler; O halde sen de inan ki yürekten, Günün birinde o özlediğin umudunun limanında asaletle demirleyesin... #İlkimMK
SEN YAPMASAYDIN İYİYDİ
​Geçer mi diyorum içimdeki bu amansız sancı, Geçer mi gözleri deniz derya olan sevgilim? Ben ki uğruna keskin bıçakları sırtlamışım dünyanın, Gözümü kırpmadan yürümüşüm o hırçın fırtınaya. Herkes sırtımdan vurdu da sırayla, "Boş ver" dedim, "insanoğludur, çiğ süt emmiştir." Sildim kanı, sineye çektim o yabancı darbeleri. ​Ama sen... Gözlerine müptela olduğum, Ruhumu o deryanda unuttuğum sen... Sen yapmasaydın iyiydi be sevgilim. Yabancının açtığı yara kabuk bağlardı da, Senin o derya gözlerinden düşen o son darbe, Şimdi bu ömür heybemin en derin, en dinmeyen sızısıdır. #İlkimM.K