Çok farklı ve çok iyi bir kitap... Yazarın kokular ve parfüm üretiminin yanında psikoloji ve tarih alanlarında da ne kadar bilgi edinerek bu kitabı kaleme aldığı her satırda belli oluyor. Gerçekten çok beğenerek okudum.
Hikaye güzel, kendini okutuyor fakat erkek karakterin kadın karaktere olan davranışları çok rahatsız ediciydi. Ayrıca çevirisi ve düzenlemesi de oldukça kötüydü ve çok fazla yazım hatası vs vardı.
Yıllar SonraSandra Brown · İlyada Yayınevi · 2009303 okunma