O Gece Her Şey Değişti bir sevgi hikâyesi. Ana soru, bizi insan yapan şeyin ne olduğu. İçinde yaşayanların son derece kibar ve birbirine karşı saygılı olduğu, öldürme ya da sevme arzularının
olmadığı ve belli bir tanrıya inanmadıkları uzaylı bir gezegen olsa ne olurdu dive merak ettim. Çocuklarını saygıyla yetiştiriyor ama onlara karşı bir sevgi beslemiyorlardı. Bu da bana sevginin özünü düşündürttü, sadece iki insan arasındaki sevgi ya da ailevi sevgi de değil. Sevgiden bize müziği, sözcükleri, tabloları veren muhteşem yaratıcılık doğar. Sevginin bütün yaratıcılığın mihenk taşı olduğunu söyleyebiliriz.
Öyleyse sevgiyi gezegeninize nasıl geri götürürdünüz? Bunu yapmayı içeren riskler neler olurdu?