Gelecekteki tarihçilerin bizim için ne diyeceklerini düşünüyorum bazen. Günümüz insanı konusunda bir tümce söylemek yetecektir onlara: Zina ediyordu ve gazete okuyordu. Bu güçlü tanımdan sonra konu biter, diyebilirim.
Olduğun yere ait hissetmek zorunda değilsin. Çünkü zaten hiçbir yere ait değilsin. An'ların içinde bir gezginsin kendini tanımak isteyen. Ama tanımlamak istemeyen..
İçindeki duygular dünyanın neresine gidersen git, kendini götürdüğün müddetçe seninle. Çünkü merkez sensin.