"Herkes kendi hayatını yaşıyor, bunu yaşamanın bedelini de paşa paşa ödüyordu .Bunda acınası tek şey insanın bir tanecik hata için sık sık bedel ödüyor olmasıydı. Bu bedel defalarca ödeniyordu. Kader,insanoğluyla olan ilişkisinde hesabını asla kapatmıyordu."
Instagram@ilknurun.kitapligi ♡
Kadınlar bizleri kusurlarımız yüzünden severler. Yeteri kadar kusurumuz varsa bizi her şey için, zekamız için bile affederler."
Instagram@ilknurun.kitapligi♡