" O gecenin sabahını biliyordu . Herkes uyuduğunda griler tekrar siyah olacaktı. Renkleri özlediğini düşündü . Ve bunu düşünürken , zihni tekrar siyaha düştü."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"-Gülsene bir kere ... diye fısıldadı kulağıma.
- Sen gülersen ben de gülerim, dedim.
Ancak ikimiz de gülebilecek gibi durmuyorduk . Özgür alnını omzuma yerleştirip başını iki yana salladı.
-Olmuyor . Beceremiyoruz gülmeyi...
-Birlikte ağlıyoruz. Birlikte ölüyoruz . Birlikte acı çekiyoruz . Ama birlikte gülemiyoruz . İşte bizden çalınanlar... Küçük bir tebessüm.
-Geri alamayacağız.
-Geri vermeyecekler. "
"Benim yaşamak istememe sebebim , bu dünyada değil , kafamın içinde yaşıyor oluşum... Dünya acımasız, kabul ediyorum... Ama siz bir de kafamın içini görün. "
"Eskiden yanmış kibrit çöplerini mumların dibine dizerdin, bunu her yaptığında, orasının bir mezarlık olduğunu düşünürdüm. Kibrit çöpü mezarlığı... Bize benzetirdim orayı. Bizim mezarımıza ... Yana yana yaşa , yanarak öl... Öldükten sonra da yanmaya devam et ... Bir gün gerçekleşeceğini hiç düşünmemiştim. "