Sevgili sekiz yaşındaki Yosun...
Söz veriyorum küçük kız, senin yaşadıklarının hatrına yaşamaya devam edeceğim. Ve bir gün, rüyalarımda tekrar karşılaşırsak sana sımsıkı sarılıp ne kadar cesur bir kız olduğunu söyleceğim .
Her yaşım, sana tek tek teşekkür ediyor. Ne olur kendine acıma. "
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu ... içimizde şeytan yok...içimizde aciz var... Tembellik var... İradesizlik,bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey; hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var."