gökkuşağı

gökkuşağı
@ilksayfa
İnsanı mutlu etmek hiç birşeye benzemez..
Hepsi Selim'i beğeniyorlardı: onun sözlerini ciddi bir tavırla ve başlarını sallayarak dinliyorlardı. Çok doğru söylüyordu. Ne güzel ifade ediyordu. Ona hak vermemek imkânsızdı. Bu yaşta bir gencin böyle esaslı sözler etmesi ne güzeldi. Böyle ciddi ve ağırbaşlı bir insana ancak hayranlık duyulabilirdi. Başka bir şey duyulamazdı. Bu nedenle bütün kızlar, bu ciddiyet ve ağırbaşlılığa kendilerini lâyık görmedikleri için, daha hafif genç erkeklerin koluna girerek uzaklaşıyorlardı.
Sayfa 436·Kitabı okudu
gökkuşağı
sonra akıllı kızlar bana bu bakmaz deyip giderken kendini beğenmişler özgüvenleriyle selimin koluna girip uzaklaşıyolardı sonra iyi çocukları neden kötü kızlar kapar der der dururlar :)
Reklam
Geçmiş ya çok geçmiş ya da geçmiş hiç geçmemiş .
gökkuşağı
beyin yakan cümleler gibi olmuş ama güzel olmuş :)
Kİmsecikler yok şu hayatta insan yanlız yaşıyor hayatı Kimse kimseyi tam anlayamaz olmuş nerede benim kitaplarım gerçeklerim...
GokTurk_Beyi isimli okura yanıt verildi
gökkuşağı
valla benimde inancım kalmadı ama insanı ayakta tutan umutlarıda bitmiyor, hayat ne olcağını bilmiyoruz ki ne yapalım
Kİmsecikler yok şu hayatta insan yanlız yaşıyor hayatı Kimse kimseyi tam anlayamaz olmuş nerede benim kitaplarım gerçeklerim...
GokTurk_Beyi isimli okura yanıt verildi
gökkuşağı
umarım hayatta bizide anlayanlar vardır ve bizi bulurlar..
Bir insan en olmadık şeylere dahi gülebiliyorsa yalnızdır.
gökkuşağı isimli okura yanıt verildi
gökkuşağı
siz öyle diyorsanız .. :)