Merhum şairimiz Mehmet Akif der ki; “Yükselirse kadın, beşer yükselir. Alçalırsa kadın, beşer alçalır.” Bu vesile ile bütün kadınlarımızın Dünya Kadınlar Günü’nü Kutlu olsun ama yalnızca bir gün değil her gün kutlu olsun..
Eskiden hemen her tekkede bulunan bir levha vardı.
Üzerinde '' Edep ya hu ! '' yazılı idi.
Tarikata giren insanlara ilk öğretilen prensip de şu idi: '' Evvela edep , sonra ilim.''