Eskiden hemen her tekkede bulunan bir levha vardı.
Üzerinde '' Edep ya hu ! '' yazılı idi.
Tarikata giren insanlara ilk öğretilen prensip de şu idi: '' Evvela edep , sonra ilim.''
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Berbat bi kitaptı diyebilirim ruhsuz ve duygusuz bir adamı anlatmış oysa hayatımızda duygusuz insan mı yok ama yazarın anlatımı güzeldi sonuçta duygusuz bir isanı anlatıp okutmak da kolay olmasa gerek insanı düşündürüyor olaylar karşısında insan ne yapmalı diye, kendini koyuyor olaya insan yani anlayacağınız yazarın anlatdığı konuyu ne kadar beğenmesemde yazar yazarlığını koymuş ortaya belki bu olumsuz yorumlarım kitabı tam kavrayamayışımdandır