İlknur

İlknur
MEB|Okul Öncesi Öğretmeni
KAEÜ- LİSANS
Mardin
Ankara
88 okur puanı
Ağustos 2017 tarihinde katıldı
Yapayalnızdım. İki kişi olunca dünyanın üstesinden gelinebilir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Artık insanları daha çok bana iyi gelip gelmediklerine bakarak değerlendiriyorum.
Ama bu mutlulukla ne yapacağım? Yalnız başıma benim için biraz fazla bu. Ben daha mütevazı mutluluklara alışkınım - çoğu zaman akşamları bir kitabım olur, bir arkadaşım, güzel bir mektubum, biraz da müziğim. Aslında bunlardır benim mutluluk diyebileceğim şeyler. Çoğaldıkları zaman onlarla ne yapacağımı bilemiyorum başkalarıyla paylaşmak istiyorum.
"Varlığınız hemen hiç hissedilmiyor, belki siz de kendinizi yeterince hissetmiyorsunuz,"
çünkü en içten hisler karşısındakine anlatılmadıktan sonra ne değer taşır ki