Büyük bir hevesle almıştım elime kitabı sonra incelemeleri okudum ve korktum. Ama korktuğum gibi olmadı. Hiç sıkılmadım sanırım ben aşkı, kavuşamamayı, engellere rağmen hiç kopamayayışı, dönüp dolaşıp yine aynı yere sığınmayı, hüznü seviyorum. Rosie de kendimi buldum.
Gece ve SonraClaire Daverley · Domingo Yayınevi · 20241,179 okunma