Sanki çok eğlenceli,beni sürekli güldüren bir arkadaşımla sohbet ediyormuş gibi okudum. Ki ben çok gülerim.. Yani gülerdim. Hayatımın belli dönemlerinde enerjisiyle beni sürekli güldürebilen, yanlarındayken çok rahat ve güvende hissedildiğim arkadaşlarım olmuştu. Onlar gibiydi bu kitap. Bitişi ve Mihrap’ın çok tanıdık tamamen bizim gerçeğimiz olan yaşamı da o arkadaşlarımdan ayrılışımın burukluğunu, hüznünü yaşattı bana.
Bizim ZamanımızSinem Sal · Karakarga Yayınları · 20211,859 okunma