Zorunluluktan okuduğum bir kitaptı. Okumakta çok zorlandım , şimdi okumazsam bir daha okumam diye kendimi zorlayarak okudum. Ancak kitap değenlendirmesini yaparken fark ettim ki gerçekten okumam gereken bir kitapmış. İyi ki okumuşum ;)
Madame BovaryGustave Flaubert · Morpa Kültür Yayınları · 200240,9bin okunma