Rabbim... ömrümün sayfalarına kim bilir ne zarif müjdeler işledin, yoluma çıkan nice dikeni ellerinle güle çevirdin. kim bilir üzerime kurulan karanlık tuzakları, henüz bana dokunmadan rahmetinle dağıttın; şer bildiklerime ne sönmez nurlar bahşettin.
kim bilir henüz hazır değilken istediklerimi verip beni yükün altında bırakmaktansa; bekleyişimi bir sabır meyvesi gibi olgunlaştırıp en güzel vaktinde ikram ettin.
kimseye açamadığım o mahzun sitemleri Sen hangi eşsiz şefkatinle dindirdin...
Kim bilir nice ağır imtihan sonrası
ancak fırtına dindiğinde fark edebildiğim ne mucizeler sığdırdın. Sen ki vaadi hak olan, bekletişi bile lütuf olansın..