Ş.

Ş.
psychologist | valedictorian |bilmeyi reddediyorum | burada kendi kendime konuşuyorum
Yas, sevgi için ödediğimiz bedeldir.
1K
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kibarca konuşur ve büyük bir sopa taşırsan çok ilerilere gidebilirsin
Sana verilmeyeni, sana lazım olmayan bil. Başkasında imrendiğin, sende olmayanı; olsaydı felaket bil. Ne ki eksiğin, olsaydı; fazlalığın olurdu. Allah herkese layık olduğu cevheri verdi. Kedinin kanadı olsaydı, serçenin nesli tükenirdi. Sadi Şirazi