ılgın

ılgın
@illgin
Bazen de bir sabah gözlerimizi, karanlıkta gönlümüze göre yeniden tasarlanmış bir dünyaya açmak için çılgınca bir istek duyarız; her şeyin yepyeni biçim ve renklere büründüğü, değişip dönüşebilen, sırlarla dolu, geçmişe dair hemen hemen hiçbir iz taşımayan, her tür bilinçli yükümlülükten ve pişmanlıktan azade, sevinçli anların hüzünlendirip mutlu anıların acı veremediği bir dünya.
Reklam
Resimdeki karanfiller solmuştu belki ama gözlerinin rengi ve bakışlarının derinliği hâlâ yerindeydi.
Bütün sevgiler trajedidir.
Biz kadınlar duygularımıza ve duygularımız için yaşıyoruz.Tutkularımızla ve tutkularımız için demek daha yerinde olur.Benim iki tutkum var Lord Illingworth:Ona olan sevgim,size olan nefretim.Bunları öldürmek imkânsız.İkisi birbirini besliyor.