ılgın

ılgın
@illgin
-Biz erkekler hayatı çok erken tanıyoruz. -Biz kadınlar hayatı çok geç tanıyoruz.Kadınlar ve erkekler arasındaki fark bu.
Reklam
Bir adam hata yapabilecek yaşa geldiyse, gereğini yapabilecek yaşa da gelmiş sayılır.
Kadın için utanç kaynağı, olanı erkek için de alçaklık addedene kadar asla adil olamayacaksınız ; ateşin direği olan Doğru ve bulutun direği olan Yanlış ya gözlerinize bulanık görünecek, ya hiç görünmeyecek ya da görünse bile dikkate alınmayacak.
Herkesin iyi olduğunu sanıyorsunuz Jane.Bu büyük bir hata.
İnsan aşık olduğu zaman önce kendini kandırarak başlar ve başkalarını kandırarak bitirir.
Reklam