Çok uzun süredir okumayı istediğim bir kitabı bitirdim. O kadar güzel bir kitaptı ki tadı damağımda kaldı. Keşke yazar biraz daha uzun yazsaymış diye geçirdim içimden. Hikayesi 1800 yıllarında İngiltere de sınıf farkı olana iki gencin aşkını anlatıyor. Ama sıradan hikayeler gibi fakir kız zengin oğlan değil esas hikaye. Kitaba da başlığını veren gurur ve ön yargının verdiği bir savaş. Ama kazanan ne guru oluyor ne de önyargı. Kazana aşk oluyor...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Güzel konuşuyordu ama kalbe ait duyguların yanında ifade edecek başka duygular da vardı; sevgiden bahsederken gururdan bahsettiği zamankinden daha tutkulu değildi."