Hayatımın son 5-6-7 yılında yaptığım/başardığım tek şey üniversiteyi kazanmam. Kaldı ki onun da başarı değerini takdir edersiniz. Herhangi sahici bir şey başaramayalı o kadar uzun bir vakit oldu ki... Yakında 25 yaşıma gireceğim, düşününce çok kötü bir şaka gibi bir şey bu.