nymphe

nymphe
@ilovci
merakının sorularında var olmuş biri
Tam dört kedim var. En son Şanslı'yı evlat edindiğim hâlde en çok ona bağlıyım. Sebebi de fotoğrafta gördüğünüz üzere ilk hâli ve son hâli... Kızımı paylaştığım için rahatsız olanlar, saçma sapan hakaret edenler ve eşcinsel yakıştırmasında bulunanlar, lütfen beni engelleyin. Zirâ siz saçma sapan mesajlar attığınız sürece ben sizi engelleyeceğim. 🙏
nymphe
onlara aldırma sen daima paylaş bu güzelliği, severek takip ediyoruz biz 🦋
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
kendime not
Kendime Not: 29 Mayıs 2023 Hastahaneden taburcu oldum. Hastahanede kaldığım süre boyunca düşünmeye bolca vaktim oldu. Hayata dair olgunlaşma sürecimde bir yol daha kat etmiş oldum. Ben olumlu ve olumsuz yaşadığım her şeye böyle bakıyorum artık.. Olgunlaşma sürecime hayatımda ki kadının beni bırakıp bir süreden sonra bir başkasına tercih edişiyle girmiştim. O günlere dek hayatı toz pembe yaşadığımı kabul ediyorum.. Aile içerisinde yaşanan şiddetli geçimsizlikler etkisinde, zaten iyi olmayan psikolojime aldığım bu darbe, beni yere yıkmıştı. Ağır bir depresyon dönemine girdim ve psikolojik ilaçlar kullanmaya başlayıp, gece uyuyabilmek için uyku ilaçlarından ikişer üçer tükettim.. fazlasıyla kilo aldım. Sosyal çevrem, günlük yaşamım, iş, eğitim, para, kariyer gibi şeyleri umursamadan sadece ölümü arzuladığım bir döneme girmiştim. Kalbimde ritim bozukluğu başlamıştı iyiden iye bitiyordum.. Uzunca bir ilaç tedavisi gördüm.. Karanlığın derinleştiği bu dönemde, çıkış yolu gerçekten yok gibiydi.. Satırları buraya kadar okuduysanız eğer, yüksek ihtimalle zihninizde çıkış yolum için biriyle karşılaşmamı veya bir şey ile tanışmamı bekliyorsunuz.. öyle olmadı.. Yalnızlığım içerisinde bende sizlerin beklediği gibi, bir şey ile karşılaşmayı beklerken.. aslında tek yapmam gereken şeyin kendimle tanışmak olduğunu keşfettim. Birine veya bir şeye ihtiyacım yoktu.. kendime ihtiyacım vardı.. Kendimle tanıştıktan sonra, hayatımla da tanıştım. Sağlığım, Sosyal çevrem, yaşam stilim, kariyerim baştan aşağı yenilendi.. karanlığın içerisinden çıkmak yerine oraya ışığı getirip, aydınlık bir yer haline getirdim.. Yaşadıklarımdan kaçmak yerine her birini olgunlaşma sürecimde yaşamam gereken durumlar olarak kabul ettim. Ve bugün bu satırları yazabilen adama dönüştüm. Dönüştüğüm bu kişilik bugün
İnsan ve Hayat
nymphe
çok geçmiş olsun🌸 kendine dost olarak şifayı özünde bulmak.. yeniden hoş geldin hayata, kendine:)
İçimi dökeceğim
Bundan 3ay önce anneme ağrı kesici verilsin diye götürdüğüm hastanede annemin kanser olduğunu öğrendim. Bir kaç gün önce 3.kemoterapisini aldı. Çok zor bir hastalık olduğunu anneme bakarken onun her şeyiyle ilgilenirken anladım,anlamak ister miydim? Asla! Hayatta en değer verdiğiniz ve ondan başka hiç kimsenizin olmadığı birinin gözlerinizin önünde ağrı çekmesi ve elinizden hiçbir şeyin gelmiyor olması çok zor bir durum. 3.evrede olduğunu çekilen pet sonucundan öğrendik,tek umudum başlangıç olması ümidiydi ama ilerlemişti. Bu süreçte binbir türlü ruh halimle savaştım. Kendimi çok suçladım neden daha önce fark edemedim vs. Her şeyin düzelmesini umuyorum çünkü annemden başka hiçbir dayanağım yok,benim anneme çok ihtiyacım var… daha büyümedim… kendi içimde küçük bir kız çocuğuyum,çaresizim ve kimsesizim…onun yanında ise koca büyümüş genç kızım… her şey bitti dediğim anda hayatımızda çiçekler açsın istiyorum. Bize dua edin… akşınızı bozduysam özür dilerim.
Hayata Dair
nymphe
Rabbim şifa versin, tez zamanda sağlığına kavuşsun inşallah. çok çok geçmiş olsun❤️
Sizi etkileyen, okurken içinde kaybolduğunuz kitap önerilerinizi yoruma paylaşırmısınızz
nymphe
Doğmamış Çocuğa Mektup