İnsan kendini keşfedebildiği oranda birey,
birey olabildiği oranda ise ekip olmayı keşfeder.
Birey olamamış insan, ekip dediğimiz grubun bir parçası olamaz.
Bugünler çok farklı.Psişik bir süreç içindeyiz.Herkes herkesle konuşuyor ama konuşup iletişim kuruyor mu?İletişim kurup yaşamın doğasında var olan "birlikte yaşamak" denen olguya karşılık bir şeyler yapıyor mu?Yoksa sadece "vakit" mi öldürüyor?
Bir toplumda güven tesis edilmişse o toplum insanlarının mutluluğu artmış,gelişme çok yüksek olmuştur.Güven tesis edilmediğinde ise çöküş kapıyı çalmıştır.Güven ruh gibidir.Terk ettiği bedene asla dönmez.Çekip gitmemesi için ruhu tutmaya çalışmak yerine,bedenleri canlı tutmak için her dakika bıkmadan çaba göstermek lazım.