Durup durup sebepsiz yere ağladığın oluyor mu
Gözyaşların bir sel misali boşanıyor mu gözlerinden
İçinin bir deniz gibi kabardığını hissediyor musun
Sonra özlemin alevler halinde fışkırıyor mu her yerinden
Şimdi acı bir gülüş var dudaklarımızda
Ne yazık gidenler gelmeyecek bir daha geri Gözyaşlarımızı artık kimseler görmeyecek Kimseler bilmeyecek ağladığımız günleri