Yarışmayı değil, mutlu olarak yaşamayı seçiyorum. Başkalarının gözünde nerede olduğumu değil, kendi hayatımda mutluluğu görmeyi seçiyorum. Hayatımın yolu bana ait ve nasıl yürüyeceğimi ben seçiyorum. 🌞🌼
Kırılıyoruz, ya sen ya ben
ya da kırılmışlığımız
öyle derin öyle onarılmaz
bir yol arıyor yüzeye vurmak için
bir bahane.Onarılamıyoruz
onaramıyoruz, ekimiz görünmeden
sen ve ben
aramıza gerilen sahte deri
katılaşmış, çatlayabilir ancak, çatlıyor
Sızıyor kan senden
bazan ikimizden ya da benden
bilemiyoruz yaşamayı severek
ve sevmeden
belki hem severek hem sevmeden
böyle parçalanarak dağılarak
mı ölünür?
dünyaya bir bütünlük bırakmadan
oysa ölüm bile usul usul
yaşama benzer yaşama benzer