sully prudhomme'un dediği gibi: "aşktan ölenler ne cennete ne cehenneme gidebilirler. onlar için ebediyet olmaz, onlar cennet ve cehennemi yaşamışlar ve ruhları heyecanlarına, coşkunluklarına sarf edilmiş, bitmiş, yok olmuştur."
halbuki ben onu, orada sevdiğim kadar ömrümde bir daha sevemem, bir dakika yüzüme baksa, bir defa dudaklarının temasını elimde olsun hissettirse sevincimden geberecektim