okur1kişi

Tamamen yalnızım... Ama Berlin'de değil... Bütün dünyada yalnızım... Küçükten beri.
Sayfa 77 - YKY·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zaten küçüklüğümden beri saadeti israf etmekten korkar, bir kısmını ilerisi için saklamak isterdim... Bu hal gerçi birçok fırsatları kaçırmama sebep olurdu fakat fazlasını isteyerek talihimi ürkütmekten her zaman kaçınırdım.
Sayfa 73 - YKY·Kitabı okudu
Edebiyat
Dünyada bana hiçbir şey, tabiattan melül bir insanın zorla gülmeye çalışması kadar acı gelmemiştir.
Sayfa 71 - YKY·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsanlar, birbirlerinden hiçbir şey anlamayan insanlar, beni buradan da kaçırıyorlardı.
Sayfa 61 - YKY·Kitabı okudu
Edebiyat
Bir kadın herhangi bir şekilde hoşuma gidince ilk yaptığım iş ondan kaçmak olurdu...
Sayfa 59 - YKY·Kitabı okudu
Edebiyat