eda

eda
i used to be a mountain
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hani bazen söyleyecek çok sözün olurda, bakarsın şöyle bir etrafına ve sonra yutkunarak; 'ben kime neyi anlatmaya çalışıyorum' diye susarsın ya. Hani konuşsan yanlış, sussan yalnız insan olursun ya. Hani 'ne haliniz varsa görün' diyerek haykırıp çekip gitmek istersin ya hem de hiç dönmemek üzere. İşte o hallerden birindeyim. Gördüklerim, yaşadıklarım tahammül sınırlarımı çoktan aştı. Ya insanlar bende çok yanlış yerde, ya da ben bu dünyanın çok yanlış yerindeyim."
1K
Halil Kına isimli okura yanıt verildi
eda
🙏🙏
"Hani bazen söyleyecek çok sözün olurda, bakarsın şöyle bir etrafına ve sonra yutkunarak; 'ben kime neyi anlatmaya çalışıyorum' diye susarsın ya. Hani konuşsan yanlış, sussan yalnız insan olursun ya. Hani 'ne haliniz varsa görün' diyerek haykırıp çekip gitmek istersin ya hem de hiç dönmemek üzere. İşte o hallerden birindeyim. Gördüklerim, yaşadıklarım tahammül sınırlarımı çoktan aştı. Ya insanlar bende çok yanlış yerde, ya da ben bu dünyanın çok yanlış yerindeyim."
1K
Metin isimli okura yanıt verildi
eda
Kesinlikle hocam..