“Akrabalar arasında zorunlu bir sevgi bağı vardır. Oysaki sevgi önce hak edilmesi gereken bir şeydir. İşte bu yüzden akrabalar arasındaki sevgi samimiyetsizdr.”
"Hani bazen söyleyecek çok sözün olurda, bakarsın şöyle bir etrafına ve sonra yutkunarak; 'ben kime neyi anlatmaya çalışıyorum' diye susarsın ya. Hani konuşsan yanlış, sussan yalnız insan olursun ya. Hani 'ne haliniz varsa görün' diyerek haykırıp çekip gitmek istersin ya hem de hiç dönmemek üzere. İşte o hallerden birindeyim. Gördüklerim, yaşadıklarım tahammül sınırlarımı çoktan aştı. Ya insanlar bende çok yanlış yerde, ya da ben bu dünyanın çok yanlış yerindeyim."