ölüm korkusu hayvansal bir korkudur. onu alt etmek gerekir. ancak ölümden sonraki hayata inananlar bilinçli olarak korkarlar ölümden. çünkü günahlarının ağırlığı altında ezilirler
bomboş, derin bir kuyuya atılmış bir tutsak gibi.. neredeyim, beni ne bekliyor bilmiyorum. fakat bir tek şey var bildiğim, çok iyi bildiğim. maddi güçlerin yaratıcısı şeytanla amansız, acımasız kavgada, zafer mutlaka benim olacak ve sonuçta da madde ile ruh eşsiz bir uyumla birleşip kaynaşacak, dünyevi iradenin egemenliği başlayacak. fakat uzun, yavaş, binlerce yıllık bir sürecin sonrasında hem ay hem parlak sirius hem de yeryüzü toza dönüştükten sonra gerçekleşecek bu. ama o zamana kadar dehşet.. dehşet