immorasko

immorasko
@immorasko
"Hayat biter Umay. Önemli olan yaşarken neyin bittiği..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Her sabah aç karnına birer kaşık tahammül."
Siz hiç duygusal şarkılar açıp sevdiğinizin fotoğrafını okşayıp, öpüp ağladınız mı? Yapmayın oğlum lan öyle şeyler, manyak mısınız?
Senin gerçeklerin, bende nefes darlığı yapıyor.
Istırap çeken her Batılı, bankada hesabı olan bir Dostoyevski kahramanını düşündürür.