F.N

Galiba biraz da ağlıyordum. Ama çok az! Çünkü”Ağlama!”derdi. “Ağlamayacaksın!” Bende hemen silerdim gözyaşlarımı. Galiba bu yüzden,özgürlük denince aklıma hep insanın istediği kadar ağlaması geliyordu.
Sayfa 326·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sandığım kadar zor değilmiş,diye düşündüm. Hiçbir şey,sandığım kadar zor değilmiş! Gitmek de, kaçmak da,yok olmak da, hiçbir şey…
Sayfa 257·Kitabı okudu
Alıntı
İnsan başka birinin fotoğrafını neden saklar? Hâlâ onu düşündüğü için, heralde. Değil mi? Hatta hala onu sevdiği için…
Sayfa 184·Kitabı okudu
Alıntı
Bir insandan bu kadar nefret etmek ve onun tarafından önemsenmeyi bu kadar istemek, aynı anda nasıl mümkün olabiliyordu?
Sayfa 90·Kitabı okudu
Alıntı
Asla hatırlamak istemediğim,ancak unutmak için anlatmaktan başka çaremin olmadığı o kadar şey yaptım ki… Üstelik bunları da başka şeyleri asla hatırlamamak için yaptım… Ama bugünü,dünü unutmak için yaşamak, hiçbir halta yaramadı. Aksine…Unutulması gerekip de unutulmayanlar,katlana katlana çoğaldı.
Sayfa 75·Kitabı okudu
Alıntı