Galiba biraz da ağlıyordum. Ama çok az!
Çünkü”Ağlama!”derdi. “Ağlamayacaksın!” Bende hemen silerdim gözyaşlarımı. Galiba bu yüzden,özgürlük denince aklıma hep insanın istediği kadar ağlaması geliyordu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Asla hatırlamak istemediğim,ancak unutmak için anlatmaktan başka çaremin olmadığı o kadar şey yaptım ki… Üstelik bunları da başka şeyleri asla hatırlamamak için yaptım… Ama bugünü,dünü unutmak için yaşamak, hiçbir halta yaramadı. Aksine…Unutulması gerekip de unutulmayanlar,katlana katlana çoğaldı.