Yalın Alpay sayesinde okuduğum bir kitap ona teşekkür ederimm öncelikle...Kitap gerçekten kendinizden, düşüncelerinizden dolayı ortaya çıkan sorularla ve bunlara yaklaşım, cevap arama hatta seçebileceginiz yollarla ilgili itiraflardan oluşuyor. Okurken kendimi yalnız hissetmedim ve çok mutlu oldum.Okunmasi gereken bir kitap denilen türden bir kitap.