inan Aydın

Çehresini sevdiğim , Ay oturmuş yüzüne
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ah,dilini anlamadığım kalabalık.
Yazmak iyidir, ama düşünmek daha iyi; akıllılık iyidir,ama sabretmek daha iyi.
Yaşayın yani
İnsanları fazla önemsemeyin, içinizden geliyorsa kıymetli buluyorsanız yapın. Şu dünyada fani ve kısacık bir ömür yaşıyoruz onu da neyi düşündüğü ne kadar ıQ’su olduğu neyi ne kadar anlayabileceği belli olmayan insanların sözlerine göre yapmayın
İyi dostlar ,iyi kitaplar ve bir de huzurlu bir vicdan; işte ideal hayat.
Hayat