📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan en çok neye ihtiyacı varsa onun yokluğuyla sınanıyordu. Aşk yerine sevgisizlikle çevriliyor merhamet aradığında acımasızlıkla vuruluyordu. Sarılacak biri arıyor ama yalnızlığın soğukluğunda tek başına kalıyordu.
Seni de öyle düşünüyorum bilesin. Günlük telaşını arasına kaynamayasın diye güzel akşamlarda anıyorum. Çok şık sesimin çıkmadığına bakma, en güzel yerde saklıyorum seni. Belki hiçbir zaman sonuna gelemeyeceğim, oturup anlayamayacak kadar aptalım belki yahut anlaşılamayacak kadar güzelsin. Bilmiyorum...
İyi bir kitabı bitirdikten sonra bir süre duraksarız ve çoktan planladığımız sıradaki kitabı elimize almadan önce biraz düşünürüz. Çünkü biliriz ki muhtemelen hayal kırıklığına uğrayacağız. Onca kitap arasında neden bu kadar az iyi kitap var ?