Var olmam için sizlerin hepinizi inkar etmem gerekiyor. Kuzey Almanya'nın konuştuğum dili doğru dürüst anlamayan en basit köylüsü şu anda bana; içi döktüğüm, beni hep anlamış, bana hep güvenmiş siz sevgilim dostlarımdan çok daha yakın!
(Savaş nedeniyle farklı milletlerdeki dostlarından her anlamda uzak kalma zorunluluğunu daha iyi nasıl anlatabilridi, bilemiyorum.)