b.

b.
@incilam
sabır ve zaman
sosyolog
islamabad
36 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı
Güle dair bir neden yok, gül açar çünkü açar Ne gözetir kendini, ne görülmek arzular. Agnelus Silesius
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bırakın Kalsın
'Çok'ta kederlenir, 'az'da gülerim Ustura ağzında düşüncelerim.. Deliliktir belki.. bırakın kalsın. Doğan her bebeğin hakkı var bende Öğütülen benim her değirmende Ne sonu, ne ilki...bırakın kalsın. Sevdam büyüdükçe dünyam dar olur Zamandan çıktığım zamanlar olur Ve öyle güzel ki.. bırakın kalsın. Saatler ya geri, ya hep ileri Kıran yok hileli terazileri Umutlar ırakta.. bırakın kalsın. On bin'lerle sohbet on bin nafile Dönmüyor toprağa giren kafile Öfkeler yürekte.. bırakın kalsın Ne yarım tam yarım, ne bütün tamam Yolcular anlamaz, ben anlatamam Tren son durakta.. bırakın kalsın. Gelir beni yakar suya düşer kor Düşünen baş çekmek, dert çekmekten zor Kutsaldır bu yara.. bırakın kalsın. Dursun ayazına uyandığın kış Dursun ki şevk ile sürsün bu yarış
Şiir
حَسْبُنَا اللّٰهُ وَنِعْمَ الْوَك۪يلُ Allah bize yeter. O ne güzel bir vekîldir. Âl'i-İmrân/173
وَاَيُّوبَ اِذْ نَادٰى رَبَّهُٓ اَنّ۪ي مَسَّنِيَ الضُّرُّ وَاَنْتَ اَرْحَمُ الرَّاحِم۪ينَۚ Ve Eyyûb'u da (an) o vakit ki, Rabbine nidâ etti, (dedi ki:) «Şüphe yok, beni zarar kapladı, ve Sen (Yarabbi) rahmet edenlerin en merhametlisisin.» (Enbiya, 21/83) فَاسْتَجَبْنَا لَهُ فَكَشَفْنَا مَا بِه۪ مِنْ ضُرٍّ وَاٰتَيْنَاهُ اَهْلَهُ وَمِثْلَهُمْ مَعَهُمْ رَحْمَةً مِنْ عِنْدِنَا وَذِكْرٰى لِلْعَابِد۪ينَ Biz de O'nun duasını kabul ettik de O'nda olan ızdırabı açıverdik ve O'na ehlini ve onlar ile beraber onların bir mislini kendi tarafımızdan bir rahmet ve ibadet edenler için bir mev'ize olmak üzere verdik. (Enbiya,21/84)