İndependent

İndependent
@independence123
Yağmurla dans eden ruh...
••^^ Niye insanlar insanlığı unuttular? ^^••
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
•• O zamanlar insanlar, daha iyiydiler denemez, kim bilir, ama daha başkaydılar. Belki de kuşları daha çok seviyordular. Belki de yürekleri yufka, daha acımayla, daha sevgiyle doluydular. Belki de doğaya daha yakındılar, kim bilir… Şimdiki insanlara vız geliyor kafeslerde küçücük kuşların ölmesi. ••
«İnsanlık öldü mü?» dedim. «Yok,» dedi, «ölmedi, ölmedi ama, bir şeyler oldu, başka bir yerlerde sıkıştı kaldı herhalde?

İndependent

, bir kitap okudu
Puan vermedi·60 syf.·
16 saatte okudu
·
2020 15. kitabı
José Saramago
7.3/10 · 27bin okunma
•• "Sahiplenmek sevmenin en kötü, sevmek ise sahiplenmenin en iyi yoludur..." ••