infitar

infitar
@infitar
“Okurken kendime rastlıyorum.”
"Başka bir öğüdün var mı?" diye sordu çocuk. "Ne kadar değerli olduğunu, sana nasıl davranıldığıyla ölçme," dedi at.
Reklam
Yüreğimiz acıdığında ne yapıyoruz?" diye sordu çocuk. "Arkadaşlıkla, ortak gözyaşlanyla ve zamanla sarıp sarmalıyoruz, mutlu ve umutlu uyanana kadar da bekliyoruz.”
"Yaptığın en iyi keşif neydi?" diye sordu köstebek. "Bu halimle yeterli olduğum," dedi çocuk.
“Büyük şeyleri kontrol edemediğini hissettiğinde... burnunun dibindeki sevdiğin şeylere odaklan."
“Bardağının yarısı dolu mu boş mu?" diye sordu köstebek. "Galiba bardağım olduğuna şükrediyorum," dedi çocuk.
Reklam