infitar

infitar
@infitar
“Okurken kendime rastlıyorum.”
"En büyük yanılgı," dedi köstebek, "hayatın mükemmel olması gerektiğidir.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Bazen," dedi at. "Bazen ne?" diye sordu çocuk. "Bazen kalkıp devam etmek bile cesurca ve muhteşem."
"İyi kalpliliğin üstüne yok," dedi at. "Her şeyin ötesinde durur, sessizce."
"Sahip olduğumuz en büyük özgürlüklerden biri, olaylara nasıl tepki verdiğimiz."
"Tanıdığım yaşlı köstebeklerin çoğu, keşke korkulanmızı daha az dinleseydik, hayallerimize daha çok kulak verseydik diyor."