infitar

infitar
@infitar
“Okurken kendime rastlıyorum.”
“Doğmak muhtemelen yaptığımız en zor şey. Bundan sonra gelecek hiçbir şey o kadar da zor olmayacak. O sarsıcı sürece katlandığın için diğer her şeyin üstesinden gelebileceksin."
Sayfa 101·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ama ben bunu şöyle görüyorum. Annem beni doğururken çok zahmet çekti, bu doğru. Aynı zamanda ben de doğarken tüm bu zorlu sürece katlanıp gücümün son zerresine kadar dayandım. Tam dokuz ay boyunca. Sonra annemin rahminde bana rehberlik eden kimse olmadan büyürken, aniden tamamen farklı bir dünyaya itildim. Nerede olduğumu bilmediğim bir yerin havasıyla temasa geçmek ne büyük bir şok olmuştur benim için. Şimdiyse bunların hepsini unuttum. Yine de ne zaman bir şeye sevinsem ya da mutlu olsam, bu hislerin doğmak için verdiğim çabaya değdiğini düşünüyorum."
Sayfa 100·Kitabı okudu
Boş zaman...Eğer satın alınabilecek bir şey olsa bütün paramı boş zamana yatırırdım.
“Ne olacağını asla bilemeyeceğimiz bir dünyada, şu an elimden gelen neyse onu yapıyorum."
Sayfa 30·Kitabı okudu

infitar

, 2025 okuma hedefini güncelledi.
2025 OKUMA HEDEFİ
35/36 kitap - %97 tamamlandı
35 kitap okudu
36 kitap
7,7bin sayfa
0 inceleme
420 alıntı