infitar

infitar
@infitar
“Okurken kendime rastlıyorum.”
…- derin kaygılar bir ömür boyu bir yerlere kitlenip kaldırılan kaygılar- gün gelir zincirlerini koparır ve zihnin kapılarına dayanırlar. Duyulmak isterler. Sadece duyulmak değil, yaşanmak da isterler!
Sayfa 316·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Azıcık intikam duygusu iyi bir şeydir. İçe atılan kırgınlıklar insanı hasta eder!
Sayfa 290·Kitabı okudu
Bil ki, insanlar üç kısımdır. Bir kısmı gıda gibidir ki, ona muhtaç olmamak mümkün değildir. Bir kısmı da ilaç gibidir ki, bazı hallerde ona ihtiyaç olur. Bir kısmı da hastalık gibidir ki, hiç ona ihtiyaç olmaz. Fakat insanlara böyle kimselere yakalanınca kurtarmak için müdahele etmelidir.
Sayfa 274
Eğer kimse dinlemiyorsa bağırarak konuşmak doğaldır!
Sayfa 269·Kitabı okudu
Hayatını sahiplenmemek varlığının bir kaza olmasına izin vermektir.
Sayfa 260·Kitabı okudu