İbrahim

İbrahim
*** Hayatın ve tutacağın yol hakkında tereddüde ve kararsızlığa düşüp de, bir ışık aradığın zaman, fikrini soracağın kimseyi iyi seç. (Ali Fuad Başgil)
Liliyar'dan
Saçların Var mı Senin? youtube.com/watch?v=rsUwajV... Hastane odaları hep küçüktü. İçine beş yatak sığsa da küçüktü, binadaki en büyük oda olsa da küçüktü. Hele duvarlar bir bir üstüne yürüdü mü insanın, karınca yuvasından da küçüktü, ağaç kovuğundan da küçüktü. Bilinçli bir yalnız bırakılışın çıldırtan safhasında, belki de çıldırmaya bile mecali olmadan, hükmünü yitiren zaman mefhumunun tozlu labirentine dalıp gidiyordu. İnsan yapayalnız kaldığında, sabahla akşamı ayıran o karanlık perde sıyrılıyor ; mevsimlerin, günlerin, vakitlerin, saatlerin birbirinden hiçbir farkı kalmıyordu. Defalarca kaçmak istese de bu fikir, bütün yarım bırakılan hayaller gibi, sonsuz bir boşlukta öylece asılı kalıyordu. "Bundan daha zoru var mı acaba?" dedirten derin bir sızı, bütün damarlarına yayılmıştı. Hafifçe doğrulup telefonuna uzandı. Eline alır almaz da büyük bir yorgunlukla tekrar yatağa bıraktı kendini. "Hi Bixby," dedi telefonuna dokunarak, "Can you read a poem for me?" "Evet, bir şiir.. Şöyle apaydınlık, sonsuz büyüklükte bir şiir olsun, binlerce kuşun kanatları süzülsün derinliğinde, dünyanın bütün karanlıklarını bir çırpıda silsin süpürsün. Ben tek kelime etmeden anlatsın her şeyi ve harflerle ifadesi olmayan büyülü bir iklime alıp götürsün beni.. Annemin gözleri olsun içinde, elleri olsun... Ellerim çok üşüyor, yalnız öyle ısınırım ben... Yalnız öyle yenerim yenilmişlikleri, ölümün soğuk nefesini ensemde hissederken, bir tek, yanımda annem olursa korkudan ölmem ben... " Gözyaşlarını tartacak bir terazi yoktu yeryüzünde ya da insana damardan verilecek bir doz ümit keşfedilmemişti henüz. Tam orta yerinden koparılan bir film şeridi gibi başı sonu anlamsızlaşmıştı her şeyin. Gidemediği şehirler geliyordu aklına, yazamadığı şiirler, okuyamadığı kitaplar,
İbrahim
O yalnızlığı yaşatmışsınız resmen :) üslupunuz istiareleri ve tasvirleri daha hoş kılmış , emeğinize sağlık .
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Günaydın 😌 Yaptığımız "Geleceğin Yazarlari/Şairleri" Etkinliğimize (#30982674) dair ikinci önerimi sunmadan önce, genelde ilgilenen herkese, tüm 1K ailesine, özelde ise; Bu etkinlik için kendisine "şöyle bir şey paylaşmayı düşündüm, ne dersin?" diye sorduğumda, çekindiğimi anlayıp her zamanki sevecen ve destekçi haliyle bana: "Çok güzel bir fikir Ahizer :) Farklı bir bakış açısı, farklı bir destek.. Bence paylaşmalısın. Yayılması, ulaşması için elimden geleni yaparım :)" diyerek beni gazlayan, 1 numaralı adamım :D özlem'e Ve Etkinliğin umduğumdan fazla büyümesi dolayısıyla kafa karışıklığı, beyinsel çöküntü, bedensel yorgunluk durumumu anlayıp bana var gücüyle yardım eden, koca yürekli https://1000kitap.com/Safpapatya'ya Teşekkürlerimi sunuyorum. İyiki varsınız dostlarım ⭐ Önerime gelecek olursak; Bu işi burada bırakmayalım diyorum. "Liste yaptık, tamam bitti. Herkes evine." Hayır, hayır! Böyle olmamalı. Bu işi sürdürmeliyiz. Birileri (tabiki başta kendimiz) yazar ya da şair olmayı, gerçekten çok istediğimizi anlamalı. İspat mı? Tabiî. Dedim ya, önce kendimizi kendimize ispat. 💪 - Sadede gel Dilhûn, işimiz gücümüz var. Ah, afedersiniz. Öneri olarak şunu söylüyorum beyler bayanlar. Bir başlık bulalım. Meselâ "Genç Kalemden.." Bu başlık altında yazılarımızı şiirlerimizi paylaşalım. Başlığı gören anlasın ki, yazarlık yolunda yürüyen bir taze kan. Ve: "hmm. Şu çömez şairlerden bu dimii? Dur şunu bi eleştireyim." desin. Ve bizlere yol göstersin. Tabiî eleştirelere açıksak.. Ve tabiî eleştirmekle ezmek, bitirmek arasındaki farkı biliyorsak.. Başlık konusunda görüşlerinizi bekliyorum 😊
İbrahim isimli okura yanıt verildi
İbrahim
İşim başımdan aşkın olmasa inanın yapardım stajyer avukatım bir stajyerin derdinden anca başka bir stajyer anlar 😂 site işlerinden anlarım ancak dediğim gibi sayfa daha mantıklı bu işi üstlenecek kimse olmassa üstlenebilirim ama şimdilik kenara cekiliyim affınıza sığınarak 😊
Günaydın 😌 Yaptığımız "Geleceğin Yazarlari/Şairleri" Etkinliğimize (#30982674) dair ikinci önerimi sunmadan önce, genelde ilgilenen herkese, tüm 1K ailesine, özelde ise; Bu etkinlik için kendisine "şöyle bir şey paylaşmayı düşündüm, ne dersin?" diye sorduğumda, çekindiğimi anlayıp her zamanki sevecen ve destekçi haliyle bana: "Çok güzel bir fikir Ahizer :) Farklı bir bakış açısı, farklı bir destek.. Bence paylaşmalısın. Yayılması, ulaşması için elimden geleni yaparım :)" diyerek beni gazlayan, 1 numaralı adamım :D özlem'e Ve Etkinliğin umduğumdan fazla büyümesi dolayısıyla kafa karışıklığı, beyinsel çöküntü, bedensel yorgunluk durumumu anlayıp bana var gücüyle yardım eden, koca yürekli https://1000kitap.com/Safpapatya'ya Teşekkürlerimi sunuyorum. İyiki varsınız dostlarım ⭐ Önerime gelecek olursak; Bu işi burada bırakmayalım diyorum. "Liste yaptık, tamam bitti. Herkes evine." Hayır, hayır! Böyle olmamalı. Bu işi sürdürmeliyiz. Birileri (tabiki başta kendimiz) yazar ya da şair olmayı, gerçekten çok istediğimizi anlamalı. İspat mı? Tabiî. Dedim ya, önce kendimizi kendimize ispat. 💪 - Sadede gel Dilhûn, işimiz gücümüz var. Ah, afedersiniz. Öneri olarak şunu söylüyorum beyler bayanlar. Bir başlık bulalım. Meselâ "Genç Kalemden.." Bu başlık altında yazılarımızı şiirlerimizi paylaşalım. Başlığı gören anlasın ki, yazarlık yolunda yürüyen bir taze kan. Ve: "hmm. Şu çömez şairlerden bu dimii? Dur şunu bi eleştireyim." desin. Ve bizlere yol göstersin. Tabiî eleştirelere açıksak.. Ve tabiî eleştirmekle ezmek, bitirmek arasındaki farkı biliyorsak.. Başlık konusunda görüşlerinizi bekliyorum 😊
İbrahim isimli okura yanıt verildi
İbrahim
O da olabilir ama burada olması daha iyi çünkü yorum vasıtasıyla o şiir hakkındaki görüşlerimizi bildirebiliriz siteye giriş sayısı o kadar yüksek olmaz diye düşünüyorum
Günaydın 😌 Yaptığımız "Geleceğin Yazarlari/Şairleri" Etkinliğimize (#30982674) dair ikinci önerimi sunmadan önce, genelde ilgilenen herkese, tüm 1K ailesine, özelde ise; Bu etkinlik için kendisine "şöyle bir şey paylaşmayı düşündüm, ne dersin?" diye sorduğumda, çekindiğimi anlayıp her zamanki sevecen ve destekçi haliyle bana: "Çok güzel bir fikir Ahizer :) Farklı bir bakış açısı, farklı bir destek.. Bence paylaşmalısın. Yayılması, ulaşması için elimden geleni yaparım :)" diyerek beni gazlayan, 1 numaralı adamım :D özlem'e Ve Etkinliğin umduğumdan fazla büyümesi dolayısıyla kafa karışıklığı, beyinsel çöküntü, bedensel yorgunluk durumumu anlayıp bana var gücüyle yardım eden, koca yürekli https://1000kitap.com/Safpapatya'ya Teşekkürlerimi sunuyorum. İyiki varsınız dostlarım ⭐ Önerime gelecek olursak; Bu işi burada bırakmayalım diyorum. "Liste yaptık, tamam bitti. Herkes evine." Hayır, hayır! Böyle olmamalı. Bu işi sürdürmeliyiz. Birileri (tabiki başta kendimiz) yazar ya da şair olmayı, gerçekten çok istediğimizi anlamalı. İspat mı? Tabiî. Dedim ya, önce kendimizi kendimize ispat. 💪 - Sadede gel Dilhûn, işimiz gücümüz var. Ah, afedersiniz. Öneri olarak şunu söylüyorum beyler bayanlar. Bir başlık bulalım. Meselâ "Genç Kalemden.." Bu başlık altında yazılarımızı şiirlerimizi paylaşalım. Başlığı gören anlasın ki, yazarlık yolunda yürüyen bir taze kan. Ve: "hmm. Şu çömez şairlerden bu dimii? Dur şunu bi eleştireyim." desin. Ve bizlere yol göstersin. Tabiî eleştirelere açıksak.. Ve tabiî eleştirmekle ezmek, bitirmek arasındaki farkı biliyorsak.. Başlık konusunda görüşlerinizi bekliyorum 😊
İbrahim
Aslında daha derli toplu olması için bence Genç Kalem adında bir hesap açılmalı o hesabı idare edecek arkadaşın mailine veya buradaki mesaj yoluyla şiirlerini atabilsin arkadaşlar uzun öyküler vs ise pdf şekline dönüştürülür google drive a atılır o link Genç Kalem hesabı tarafından paylaşılır... Nasıl ki eski edebiyat akımlarını temsil eden şairler bir dergi vasıtasıyla şiirlerini tanıtıyor idiyse şimdide böyle bir yöntemle şiirler öyküler yayinlanabilir