benim canım kitabım okurken bazen rsye sokan ama ondan başka bir sey okumadığım bir kitaptı. yazarın fareler ve insanlar kitabını okumadan buna balıklama atladım ama hiç pişman değilim.
kitapta bir ailenin ekonomik sıkıntılardan dolayı başka bir yere göçünü anlatıyor. yolculuk boyunca yaşadıkları, göç edecekleri yere karşı olan butun fikirlerinin değişeceği bir süreç geçiriyorlar. ne yalan söyleyeyim yolculukta sürecinde harcadıkları paraları düşününce ben bile ekonomik kaygılara girdim ya. bu duyguyu derinden hissettiren bir kitaptı. bu kitabı 2 yıl önce okudum bir süre sonra fareler ve insanlar kitabına başlayacağım, her yerde gördüğüm ama asla okumaya ikna olamadığım kitaplardan biriydi. umarım beğenirim :)