'Hayallerim nerede?' diye zaman zaman kendime sorar ve kafamı sallayarak 'Yıllar ne kadar da hızlı uçup gidiyor.' derim. Sonra yeniden 'Bunca yıl ne yaptın?' diye kendi kendime sorarım. Hayatının en iyi senelerini nereye gömdün? Yaşadın mı, yoksa yaşamadın mı? Bak, kendi kendime derim ki, bak dünya nasılda git gide soğuyor? Yıllar geçecek ve önce hüzünlü bir yanlızlık sonra da bastonlu titrek bir yaşlılık, ondan da sonra kimsesizlik ve keder... Hayali dünyam günden güne solacak, hayallerim ağaçlardaki sarı yapraklar gibi birer birer dökülecek ve bu hayal dünyam sonunda yıkılacak...