Muhtemelen yazarının ümmetçi oldugu kitap, bence tam anlamiyla vakit kaybi.Yazar Türklerin özellikle kürşatin müslümanlığa geçiş şeklini o kadar basit ve aşağılayıcı şekilde anlatmişki resmen insanin akliyla dalga gecip,okuyucuyu aptal yerine koyuyor.