Lâl ☂

Lâl ☂
@insankimezar
Gel acı! Al beni benden, götür mezarımın içine göm.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Güzel günlerin geleceğinden şüphe duyuyorum artık..
Kimsenin samimiyetine inanmıyorum. Hepiniz aynısınız.
Bana biraz sarılır mısın? Yüreğim kimsesizlikten üşümeye başlamış da..
Bilim
Bize dokunan tek duyguydu aslında mutsuzluk. Bu hep böyleydi de, biz sadece ihtimallere gebe olan her şeye inanıyorduk. Ne acınası değil mi?