Başkalarına gösterdiğim hassasiyeti kendimize gösteririz umarım:)
Başkalarını dinlemeyi severdin. İnsanlar içlerini açarlardı sana. O sessiz,dikkatli, yapıcı halinle; sana gizlerini açanlardan daha az yardım ettin kendine.
- İnsanlar daha zor..🍂
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Acımasız insanlar hep saygı görür
Bazı insanlar sadece kendilerini sevebilirler ama bunun acısını çevresindeki herkesten çıkarırlar. Onların gözünde suçlu her zaman sizsinizdir, çünkü onlar asla hata yapmayacak kadar kusursuz olduklarına inanırlar.
Bazı insanlar kalpte iz bırakmak için gelirler sende benim kalbimde çok güzel bi iz bıraktın
Fazla anlayışın karşılığı düşüncesizlik …
“ İnsan biraz fazla anlayışlı olunca, insanlar da ona karşı biraz fazla düşüncesiz oluyor. “