İnsanoğlu ve araba arasındaki fark;
👉Araba, arıza vuku bulduğunda “arıza sinyalini” yakar ve tamir için uyarır. Mecburen götürür ve tamir ettirsin, yoksa yolda bırakır.
👉İnsanoğlu ise daha arıza vücut bulmamışken korku ve endişeleri ile çalışan aksamda arıza çıkarır. Tedaviye direnir ve bununla yaşamaya da “hayat” der. Oysa kendi kendini yolda bırakmıştır.
Sağlık, barış, sevgi, aşk, huzur, mutluluk, iyi niyet, iyilik gibi kavramlara zihninde yer açarsan davranışların da bu kavramlarla uyumlu olur. Yani, bilinç tarlana ne ekersen onu biçersin. Kötü düşünüp iyi davranmazsın...