Birkaç gündür hasta idim ne ders çalışabildim nede kitap okuyabildim. Bugünden itibaren eski tempoma geri dönüyorum. Birkaç gün önce 8.sınıfta başladığım Genshin İmpact’e geri döndüm🥳 Eğer ilk hesabım elimde olsaydı ve ara vermeseydim şuan 60Lvl olabilirdim diye düşünüyorum. Yazın tekrar başlamıştım ama telefonumu değiştirince o hesapta gitti. 😔😔 Şuan bilgisayardan oynuyorum ve hep tablet telefondan oynadığım için garip gelmeye başladı. Alışma sürem biraz uzun sürecek gibi…
Oynayan varsa Europe Servirdayım (Avrupa) ve 10 lvlım arkadaş olabiliriz🫶🏻💞